top of page

Eucerin pH5 krema za osjetljivu kožu lica i tijela

Prije tjedan dana počeo sam koristiti Eucerin® pH5 kremu za osjetljivu kožu lica i tijela, a ono što me je najviše iznenadilo jest blagi osjećaj svježine i hidratacije na mojoj koži.

Općenito imam suhu do mješovitu kožu te sam znao koristiti različite kreme koje bi mi olakšale obnovu zaštitnog sloja, pogotovo na obrazima. Često boravim u prirodi i dobro je znati da postoji izbor krema koje će mi štititi kožu lica pri suhim zimskim zapusima, ali i za vrijeme ljetnog sunca.

No što to ostale kreme koje sam isprobao nemaju, a ph5 krema za lice i tijelo ima?

Čim sam otvorio spomenutu pH5 kremu, osjetio sam blagi miris koji me je podsjetio na jutarnje umivanje s blagim, neparfemiziranim sapunima. Većina ostalih krema imaju određen stupanj mirisa i to me je u nekom trenutku počelo smetati. Eucerinova pH5 krema najbolji je omjer za moje osjetilo njuha: točka mirisne ugode između prosječne kreme koja miriši i posve bezmirisne masti na bazi dekspantenola za suhu kožu.

Nadalje, ona se brzo upija i nije masna. Nanosim je prije odlaska na posao ili u prirodu. Primjerice, prilikom odlaska na planinarenje, većina bi mi isprobanih krema još satima ostalo na licu, te bi u smjesi sa znojem stvaralo iritaciju na koži lica. Poneke su ostavljale i bijele tragove s izbijanjem znoja. Eucerin pH5 krema vrlo je blage teksture pri nanošenju. Nije previše vodesnasta, ali nije ni nimalo masna. Lako se nanosi i brzo se upije, te mi u kombinaciji sa sunce i/ili vjetrom ne stvara dodatne probleme – već ono po čemu mi je ostala najupečatljivija: blagi osjećaj svježine kojeg sam spomenuo. Taj osjećaj traje satima.

Što se tiče tehničkih karakteristika, ova krema je „prezentirana“ u tipičnom pakiranju za kreme: plastična kutijica u obliku valjka. Dizajn je minimalističan „eucerinovski“, bijela kutija i crveni čep, te se daje do znanja medicinska učinkovitost ove kreme, kao i ozbiljnost proizvođača. Kada sam otvorio čep, ugledao sam zaštitnu foliju, što mi je dalo dodatnu sigurnost u naumu da koristim navedeni proizvod.

Iako moja koža nije izrazito osjetljiva, svejedno i dalje koristim Eucerin® pH5 kremu za osjetljivu kožu lica i tijela, jer je podobna i za moju suhu kožu. To mi prvenstveno „govori“ vlastiti osjećaj ugode na koži. Vjerujem da će se u tom slučaju suhoća moje kože dugoročno smanjiti.

bottom of page