top of page

Omekšivač za kožu :)

Zima polako popušta, sunce i visibabe najavljuju (lažno?) proljeće, a moja stopala i laktovi su i dalje suhi.

Ništa drastično, ali tijekom hladnih jutra i sličnih večeri uhvatio bih samoga sebe kako se češem po petama i po laktovima, dok gledam film ili čitam knjigu. Na laktovima mi se koža počela osipati od svrbeža, stoga sam morao brzo reagirati. Aquaphor mi je pri kraju, no umjesto njega sam odlučio isprobati još jedan (noviji!) novitet iz Eucerin laboratorija - UreaRepair PLUS intenzivni tretman s 30% ureje.

Jedinstvena formula

S UreaRepair PLUS linijom imam samo pozitivna iskustva: krema za ruke bila je moj omiljeni suputnik prošle zime, a krema za stopala dobro me je služila direktno prije spavanca. Ovi proizvodi ostaju nešto duže 'prisutni' na površini kože, odnosno satima se osjeća trag kreme, i baš zbog toga ovu njegu koristim uvečer. Kreme ne posjeduju parfema, već se osjeti onaj bazični, silikonski miris koji je po mojem mišljenju dovoljno blag da mi ne pravi probleme.

Urea tretman razlikuje se u tome što je viskoznije strukture i zato što ima 30% ureje (recimo, krema za ruke ima 5%, a krema za stopala 10% ureje).

Njezina jedinstvena formula kombinira ureu sa ceramidima koji obnavljaju barijeru kože i ostalim čimbenicima koji zadržavaju vlagu i hidratizitaju kožu, čineći ju zaglađenom i mekom.

Štiti od hladnoće i vjetra

Osjećate li sjeverac koji bezkompromisno napada zadnjih tjedan dana? E pa on je glavni razlog zašto sam počeo koristiti ovaj Eucerinov Urea tretman čak i tijekom dana.

Radeći na otvorenom (daskanje, piljenje, sađenje, čišćenje...), i u nemilosti hladnog vjetra, shvatio sam da nema tih slojeva odjeće koji bi pomogli mojim rukama i laktovima. Ali i stopalima, dok se po cijeli dan pate u nezgrapnim radnim čizmama.

Upravo je UreaRepair PLUS intenzivni tretman s 30% ureje priskočio u pomoć ovih najproblematičnijih dijelova suhe kože. Rutina mi se sastojala od ranojutarnjeg blagog nanosa ove njege na pete, neke dijelove stopala te laktove. Navečer bih ponovio rutinu, a sada, već tjedan dana nakon, osjećam kako su mi grube pete omekšale, a koža na laktovima nije toliko suha i uopće ne svrbi.

Jedino bih spočitnuo ambalažu u obliku tube, ali sa oštrim poklopcem - tako da proizvod ne može stajati kad ga se odloži. Osim ako nemate kakvu prigodnu kutiju u koju ćete položiti ovu tubu (da, tubu visine 20 cm, u kojoj stanuje 75 ml kreme). :P

Premda se veselim proljeću, moram priznati da je i ova zima (pogotovo u periodima sniježnih radosti) pokazala svoje čari. Sva sreća pa sam uza sebe imao suputnike koji su cijelo vrijeme pazili na moju kožu.

bottom of page