top of page

Hansaplast Silver Active sprej - njega za pustolove

Moram priznati da je ovo prvi takav tip proizvoda kojeg sam ikada koristio (dezodorans za stopala).

Redovito provodim vrijeme u prirodi a vikendom najčešće planinarim. Moja stopala su „objeručke“ prihvatila proizvod kojeg ću sada recenzirati.

Bilo u prirodi ili na poslu, naša stopala su satima i satima zatvorena u svojoj obući (i čarapama), u većini slučajeva zatvorenoj, a nerijetko i obući od umjetnih materijala. Stoga zrak ne uspjeva cirkulirati niti dok se krećemo ni dok obuveni stojimo ili sjedimo na mjestu. To stanje potiče bujanje bakterija koje stvaraju neželjena svojstva.

U tom slučaju konkretnije, pred kraj dana, moja su stopala znojna, jako topla i neugodnog mirisa. Hansaplast® Silver Active sprej za stopala čini 48-satnu zaštitu od neželjenih mirisa i znoja, i to s antibakterijskim učinkom. S obzirom da nemam dvadesetak pari cipela i tenisica koje bih mogao mijenjati unutar jednog godišnjeg doba, ovaj sprej je odličan kompromis za osjećaj ugode na mojim stopalima. Navedeni proizvod koristim ujutro nakon tuširanja, prije obuvanja i odlaska na posao ili u prirodu. Zasad u trajanju deset dana.

Pakiranje je bijelo sa sivim čepom i plavim detaljima hansaplastovog vizualnog identiteta. Oblik ambalaže tipičan je za sprejeve i dezodoranse. Na njemu ujedno piše i uputa za pravilnu primjenu (da se sprej treba koristiti ujutro i navečer te da ga se dobro protrese prije uporabe i nanosi s daljine od 15 cm), još je naveden popis sastojaka i opći opis ovog proizvoda. Njegov dodatak iona srebra učinkovito se bori protiv bakterija. Prisjetimo se da ti isti ioni filtriraju vodu, dezinficiraju kućanstvo, pomažu pri tretiranju kožnih povreda. Stoga mi prisutnost srebra stvara osjećaj sigurnosti u borbi protiv mikroorganizama i njihovog produkta – smrada. Nadalje, sprej mi nanošenjem ostavlja osjećaj svježine i moja koža nije pokazala ikakve negativne reakcije na isti.

Tako nanešen dezodorans na koži stopala traje cijeli dan, ali ne mogu reći da mi je posve uklonio neželjeni miris nogu. Moram napomenuti da su vanjski uvjeti trenutno vrlo slični ljetu, ali i da moje noge prijeđu poveću kilometražu po brdskom i divljem terenu, te sam siguran da daljnjom upotrebom Hansaplast Silver Active spreja za stopala uspješno radim na cijelokupnom uklanjanju neugodnih mirisa i znojenja stopala.

bottom of page