top of page

Savjesno ljetno pismo

Topli pozdravi s Jadrana, uz nezamjenjivi Eucerin Sensitive Protect Dry Touch sprej! 8-)

Dragi moji,

koliko ste se puta već opekli na ljetovanju? Bilo da ste naručili radler pivo s krivim okusom ili da ste poveli starce sa sobom "na jedan vikend" ili da ste zapeli za meduzu... ili ste jednostavno izgorijeli na plaži?

Svaki prosječan Čeh vam zavidi na vašem rakovskom tenu, dok se ustajete iz usijane ležaljke da biste krenuli prema pučini, bez zaštite od sunca i to usred kolovoznog (da li je to pravilno napisan pridjev za period u osmom mjesecu, odnosno kolovozu?) podneva. Zvizdan vas obasjava, vi mu reflektirate kroz rumeno-crvenu kožu leđa natrag. Talk to the hand!

Ako ipak ne pripadate u zagovornike sunčanih opeklina, onda vas molim da čitate dalje.

Alergijske reakcije u obliku osipa, plikova ili nekih drugih promjena mogu se javiti i nakon izlaganja suncu. Bliži se doba godišnjih odmora, a tako i potreba da se ponovno pokrene svijest ljudi o problemu sunčevog zračenja. (izvor: Pliva Zdravlje)

Da bi se spriječilo neugodne (i potencijalno opasne) posljedice izlaganja suncu, potrebno je djelovati preventivno. Ljeto je (logički primjećujem) idealno doba za isprobavanje raznorazne njege za zaštitu od sunca. U moru različitih proizvoda, nekih bojih a nekih lošijih, sada stavljam fokus na Eucerin.

Odnosno, fokus je na Eucerin Sensitive Protect Dry Touch spreju sa zaštitnim faktorom 50.

Sprej kao sprej, na prvu se čini da je prelagan i "prenježan" da bi ostvario ikakav u borbi protiv sunčanih tegoba.

Proziran je, ne ostavlja tragove te je ujedno i nemasan - blagi miris alkohola me ne brine, jer nestaje kroz nekoliko sekundi.

Ipak, moja koža nakon cijelodnevnog uživanja (i ljenčarenja) na suncu nije pocrvenila!

(Slika 5a - opis: jednom rukom pokušavam nanositi sprej na frišku tetovažu, a da pritom proizvod s Eucerin logotipom okrenem prema kameri; dok s drugom držim tešku i oznojenu Sony Xperiu i pokušavam se njome uslikati. Uspjevam tek nakon tristosedamnaeste obrisane fotke, jedino što moj izraz lica ne uspjeva biti normalan usred podnevne sunčeve napasti, čime se krivo može protumačiti moj izraz lica i razlog mojeg izraza lica takvog kakvo je na slici 5a.)

Eucerin Sensitive Protect Dry Touch SPF 50 sprej za tijelo s visokim zaštitnim faktorom za osjetljivu kožu je i dermatološki prikladan za osjetljivu kožu uključujući i kožu s aknama. Udovoljava visokim standardima za UVA i UVB zaštitu koje definira udruženje Cosmetics Europe. Razine UVA zaštite su veće od preporuke EU. (izvor: eucerin.hr)

Sad odlazim po treći put danas u more, nakratko pobjeći od sunca u dubine modrih nijansi, i siguran sam da će zaštitni sloj kojeg sam nanio ovim Eucerin sprejem biti i dalje postojan kad izađem iz vode (i to ne samo ovaj dio lijevog ramena na kojeg sam nanosio zaštitu punih 20-35min poziranja, pokušaja i pogrešaka,)

Eucerin generalno preporučujem svima, pogotovo kompletnu SUN njegu. U sprejeve protiv negativnih posljedica sunčanja nisam imao puno nade, Obično bi ostavljali mrlje ili bi bili ljepljivi i neugodnog mirisa, ili jednostavno ne bi dovoljno dobro vršili svoju dužnost.

(Slika 5b - opis: spomenuti Eucerin sprej kamufliran u svojem prirodno-ljetnom okružju.)

Toliko od mene, odoh sad bučnuti! :)

bottom of page