top of page

Zaštita na -7°C


Prošlo je skoro pola godine od mojeg posljednjeg posta. Nakon ljeta uslijedila je post-ljetna depresija, koju je upravo zamijenila post-zimska depresija. Aka Nema. Više. Godišnjeg.

Vani se izmijenjuju sivilo i crnilo, hladnoca mi je pocela ici na zivce, a lijene pahulje snijega toliko su rijetke da odbacuju svaku konotaciju klasicne zime i (post-)bozicne idile.

Ipak, ne treba odbaciti hladnoću i posljedice koje ona može izazvati za našu kožu. Posebice su usne taj "dio" kože koji je najosjetljiviji na nezgodne vanjske utjecaje.

Kao dugogodisnji sljedbenik Eucerin proizvoda za lice i tijelo, tek ove jeseni poceo sam koristiti Eucerin Lip Active stik za usne.

Generalno nemam problema s usnama. Iskreno, svake hladne sezone kupujem neki od poznatijih ili manje poznatih stikova za usne, ali je to uvijek bilo "reda radi". Ispalo je tako da sam korištenjem stikova samo naviknuo usne na "intenzivnu" njegu.

Ove godine, s dolaskom hladnijih dana, odlučio sam ne-kupiti i ne-koristiti ikakvu njegu za usne. To se pokazalo kao loša ideja.

Simptomi zvuče kao drevna kletva:

Usne su mi se osušile. :0

Koža oko usta postala je gruba.

Na rubovima se pocela perutati.

Pothlađen i ljut, predomislio sam se i kupio Eucerin Lip Active.

Na prvi osjet doticnog stika na usnama, pomislio sam da se vjerojatno ne razlikuje od ostalih stikova.

Odložio sam ga, zametnuo i nisam ga koristio nekoliko dana (3 ili 4 ako se ne varam). Dok sam jednog vikenda hodao po zaleđenoj Medvednici, upijao zubato sunce i studen vjetar što lomi kosti, shvatio sam da mi koža usana nije više tako suha. Doslovce sam se oblizao na -7°C, tako da se sljedeće jutro vratila suhoća, grubost i perutanje usana.

U kraćem vremenskom roku iskopao sam Eucerinov stik i nastavio ga koristiti svaki dan. Ovaj put sam se i informirao o sastavu proizvoda: vitamin E kao vrstan antioksidans + dekspantenol koji potiče obnovu kože. Uz to, Eucerin Lip Active ima i faktor SPF15, što ga čini zgodnim suputnikom kroz ljetne avanture, jer štiti kožu usana i od UV zraka.

Googlanjem sam doznao da Eucerin nudi još dva preparata za njegu kože usana, Eucerin Lip Repair i Acute Lip Balm. Stavit ću ih na to-do listu za sljedeću zimu. :)

Dotad, držite se topline doma, zagušljivosti ureda, gužvi po tramvajima i klonite se oblizivanja (vlastitih) usana usred hladnog sjeverca. :P

p.s. lagao sam, morao sam isprobati Eucerin Lip Repair!

bottom of page