top of page

Mirišljava njega za ruke

Molim vas da mi netko odgonetne - koji je prijevod naziva linije njege pod imenom "Ziaja"? Mirisna, lagana i brzo upijajuća krema za ruke prvi je "Ziajin" proizvod kojeg ću recenzirati.

Moje ruke već su odavno razmažene i naviknute na redovitu njegu u svako godišnje doba, svaki dan, i ujutro i tijekom dana i prije spavanca. Premda su po svojoj prirodi suhe, mislim da je tome glavni razlog prečesto pranje ruku - i kad treba i kad ne treba.

Da, pretjerujem u svako-malim ritualima pranja ruku, čime skidam prirodnu masnoću kože, što rezultira hrapavim i suhim rukama. S obzirom da svojih malih rituala ne namjeravam samo tako riješiti, tu uskače cijela paleta krema za ruke raznoraznih proizvođača.

Kozje mlijeko aka mlijeko od koze

U ovome postu ću se osvrnuti na 'Ziaja Goat's Milk' kremu za ruke i nokte na bazi kozjeg mlijeka (pakiranje od 80 ml).

Kremu sam spazio u Mülleru, a cijena je bila vrlo prihvatljiva. Ziajine proizvode koristim s vremena na vrijeme. Ono što me prvo asocira na Ziaju jest fin miris kozmetike.

Ziaja Goat's Milk krema za ruke nikako nije iznimka, jer već samim otvaranjem i razmazivanjem naveliko se osjeća bogati miris (erm... parfema kozjeg mlijeka?). Krema se lako nanosi i razmazuje te pri prvome dodiru hidratizira kožu.

(Pre)brzo se upija

Ono što me je iznenadilo jest velika brzina upijanja kreme. Što je tu je, na tržištu postoje i masne i manje masne kreme - Ziaja bi spadala u potonju skupinu. Ta činjenica može imati i pozitivne i negativne konotacije - da, da, brzo se upija i već treće nanoseknude možeš pružiti ruku pri upoznavanju s novim klijentom na poslu; a onda ćeš 1 i pol minutu kasnije opet morat namazati ruke. U mojem slučaju suhoće dlanova, ovih 80 ml Ziaja Goat's Milk kreme potrajalo je jedva dva tjedna.

Informirajući se o proizvodu (googlanje izvršavam redovito nakon što već kupim i isprobam proizvod, can't help it!), saznao sam da dotična krema revitalizira epidermu i omekšava grubu kožu.*

*To je istina, samo što u mojem slučaju se radi o vremenskom okviru od 1,5 do 4 minute.

Za pripadnice negrubog spola dobro je znati da ova krema pomaže ojačati nokte i da radi na sprječavanju njihovog cijepanja i lomljenja.*

* :gleda svoje nokte: Hmm, ok, količina zanoktica sa 100% smanjila se na 67,4%.

Moj zaključak je da krema i nije loša (stvarno je ugodna za nanošenje), ali da je za potrebe izrazito suhe kože možda ipak potrebno nekakvo masnije rješenje. Osobno ne mogu odoljeti karakterističnom mirisu proizvoda ovog misterizno-slavenskog naziva, stoga ću ju barem zbog toga koristiti i dalje (svakih dva tjedna novu). :D

bottom of page