top of page

99% prirodan deo


Vjerojatno nisam jedini, ali od malena mi je u lijepom sjećanju ostao miris (i okus) metvice - zahvaljujući čaju i mentol bombonima/žvakama. Ovo mi je prvi neprehrambeni proizvod s mirisom mente. I odličan je!

Naime, kako se svakog slobodnog trenutka trudim provesti u prirodi, potrebna mi je dobra zaštita od neugodnih mirisa i znoja, neovisno o godišnjem dobu. Ispalo je tako da je zona mojih pazuha ekstremno osjetljiva* na većinu dezodorana na tržištu i da moram pažljivo birati preparate koje ću koristiti na svojoj koži.

*svrbi, pecka, stvaraju se bolne kuglice**

**kvržice uzrokovane alergijskim reakcijama na antiperspirante

Fizička aktivnost na vrlo toplim i vrlo hladnim temperaturama te ponekad na ekstremnim toplo-hladnim intervalima iziskuje korištenje dezodorana koji će izdržati barem jedan višesatni obilazak Medvednice.

BIOBAZA [GENTLE]MEN linija njege za muškarce pokazala se kao pun pogodak. S obzirom na pristupačnu cijenu, odmah sam kupio dva Biobazina roll-on-a: Power-Up i Black Energy. Oba proizvoda krasi pozitivno neobičan miris, kod prvoga je to ekstrakt lista kadulje i masline, limuna i bergamota; a kod drugoga je ekstrakt lista masline i kadulje, ulja pačulija, lovora i mente. Ovisi samo o inspiraciji koji ću miris kojeg dana nanijeti na svoju kožu. :)

Biobaza se diči skoro-pa-stopostotnom prirodnom bazom sastojaka u svojim preparatima, uz to ne posjeduju parabene, umjetne boje, parfemske mirise, aluminij niti alkohol.

Moji pazusi pucaju od sreće (šalim se - mirni su i ne smrde), ali su sretni i moji prijatelji-planinari kad svi poskidamo jakne u skučenim i toplim planinarskim domovima, prije nego ćemo naručiti grah varivo i hladnu pivu.

Sjećam se trenutka kad sam se ljetos vratio sa cijelodnevnog tumaranja po šumskim stazama Gorskog kotara, da bih u kupaoni apartmana, prije nego što ću se otuširati, shvatio da... *dramatično bubnjanje u pozadini* ... ne smrdim. Barem ne ispod pazuha. Da, dobro ste čuli, pomirisao sam se, kao svaki pravi muškarac nakon cijelodnevne tjelesne aktivnosti. *hipster smiley s brkovima*

U svakom slučaju, Biobaza deo proizvode koristit ću zauvijek, i preporučit ću ih svakome tko ima osjetljivo (čitaj: smrdljivo) pazuh-područje, neovisno o razlozima neugodnih miomirisa. Ja vas sad pozdravljam s random oblačnog gorja.

Lažem, pozdravljam vas iz ureda :( i želim vam lijepi i fizički aktivan vikend!

bottom of page