top of page

Zimska idila za ruke

Dječje radosti u snijegu me nisu zaobišle ni ove sezone. Da se razumijemo, ja nemam djecu - ja sam dijete. Sad kad bolje razmislim, možda sam trebao isprobati Nivea Kids njegu... hmm... drugi put. ;)

Ovog vikenda nadvila se hladna fronta nad Zagrebom i okolicom. Premda u samome gradu nije bilo snijega, Medvednica se caklila u bjelini. Na trenutke bi izašlo i sunce, a oblaci bi se razmaknuli, što bi pogodovalo savršenoj atmosferi svakog pustolova koji ne strahuje od one drevne uzrečice "Zima dolazi".

Nivea je nježna, mirisna pahuljica koja me je pratila po snijegu.

Ne moram ni spomenuti da je to sve bilo jedno studeno iskustvo, popraćeno sjevernim vjetrom, zbog čega su "fasovale" moje vječito suhe i osjetljive ruke.

Nivea Soft Care krema za njegu ruku pokazala se kao dobar suputnik u snijegom okovanoj prirodi.

Krase ju blagi Niveasti miris, meka tekstura i odlično hidratacijsko svojstvo koje se dugo zadržava na koži.

...i nije samo za dlanove

Formula sa shea maslacem osnažuje barijeru kože i ostavlja blag i mekan osjećaj na koži. Pakiranje od 100 ml dovoljno je "maleno" da stane u svaki džep ili pretinac ruksaka - krema se vrlo jednostavno otvara i dozira/nanosi na ruku. U mojem slučaju su ciljana skupina na tijelu i laktovi te podlaktice.

Desno se nalazi graciozan prikaz nanošenja Nivea Soft Care kreme.

Kontrast kada uđeš iz ledenog kraljevstva u zagušljivo topli palninarski dom, prava je noćna mora za kožu. Ova Soft Care krema za njegu ruku pokazala se idealnim "accessorijem" za brzu S.O.S. njegu suhih dlanova i laktova, zahvaljujući mekoj teksturi, ugodnom mirisu, lakom razmazivanju, brzom upijanju i praktičnoj ambalaži.

S obzirom da prognoziraju dolazak novih valova hladnoće i snijega, želim vam da se dobrano zaštitite - i vi i vaša koža, od neugodnih vremenskih uvjeta. Zašto? Zato što nema potrebe da ne provodite slobodno vrijeme vani za vrijeme zime. Sjetite se samo naših starih i njihovih prosinačkih odlazaka u školu.

I javite koju biste mi sljedeću njegu preporučili za ovu zimu? ;)

bottom of page